התחברנו בקורס דירקטוריות בכפר סבא, וכבר בקפה הראשון היה לנו ברור שאנחנו מדברות באותה שפה, ושזה רק עניין של זמן עד שנבין מה החיבור הזה יצמיח!
עם ניסיון של 12 שנים בהובלת אנשים ועסקים למצוינות ופריצות דרך משמעותיות.
אופטימית חסרת תקנה ומאמינה שהכל אפשרי!
מנהלת קהילת העסקים של כפר סבא ומובילת הקורס "ליגת האלופות" לעסקים.
מתנדבת בתכנית "הדור הבא" לקידום יזמים צעירים בכפר סבא ופעילה מאוד בעיר ובהנהגת ההורים, מובילת ערבי הרצאות בסגנון TED בכפר סבא. רחלי יזמה את פתיחת קורס הדירקטוריות בכפר סבא, ותורמת רבות לקידום נשים בעירה ובכלל. בעלת BA בניהול ותקשורת, בוגרת לימודי תעודה בפסיכולוגיה חיובית מהמרכז הבינתחומי, לימודי תעודה במכון אדלר ובוגרת קורס דירקטוריות בכיר במכללת יהל.
בת 46 מכפר סבא, נשואה ואימא ל 2+2 (הרחבות כשניפגש בקורס!)
• חשיבות איסוף המידע על לקוחותינו ככלי מכירה ישיר
• אופן השימוש במידע שרות יוזם ולא רק מגיב
• נטיעת זרעים בתודעת הלקוח
• כיצד יוצרים חווית לקוח?
• חיזוק וחיזור אחר לקוחותינו
• ניהול מערכת יחסים רציפה עם הלקוחות
• הסוד לניהול משא ומתן אפקטיבי
• כח מניע לחיזוק החוסן המנטאלי
• פעילות חוץ- כוחה של קבוצה
• פיתוח חשיבה על ערוצים/קהלים להגדלת משפך הלקוחות שלך
• הרחבה ופיתוח שירותים חדשים
• פיתוח עסקי- איך עושים את זה?
• פגישה אישית של חצי שעה עם כל משתתף/ת (חוסן מנטאלי)
• הקשר בין יוזמות קהילתיות ועסקיות לבין צמיחת העסק
• יכולת לפתור אתגרים בסינרגיה משותפת
• קידום עסק פורמאלי באמצעות עסק בלתי פורמאלי
• סיכום
הבנתי, זה מתאים לי!
רוצה להירשם? או אולי להתייעץ?