הקורס המתקדם מבית היוצר של “ליגת האלופות”

רוצה להיות מאסטר בעסק שלך?

בהנחיית רחלי לושי ברקת וימית דהרי

5 מפגשים

| 9:00-12:30 |

רעננה

המחזור השני נפתח ב- 9.9

על הקורס

5 מפגשים מקצועיים עם כלים פרקטיים ליישום מיידי!

מתאים לעצמאים/ות או מנהלים בארגון

פיתוח עסקי וחיזוי התנהגות לקוחות

ניהול מו״מ לחיזוק החוסן המנטאלי

שימור לקוחות וחווית לקוח

יזמות קהילתית כמנוע לצמיחה

ניהול Data של לקוחות קיימים ופוטנציאלים

במחיר מיוחד של

2,200 ₪

במקום 2,600 ₪

ניתן לחלק עד 10 תשלומים שווים ללא ריבית

על המנחות

התחברנו בקורס דירקטוריות בכפר סבא, וכבר בקפה הראשון היה לנו ברור שאנחנו מדברות באותה שפה, ושזה רק עניין של זמן עד שנבין מה החיבור הזה יצמיח!

רחלי לושי-ברקת

מאמנת בכירה להישגיות אישית ועסקית

עם ניסיון של 12 שנים בהובלת אנשים ועסקים למצוינות ופריצות דרך משמעותיות.
אופטימית חסרת תקנה ומאמינה שהכל אפשרי!
מנהלת קהילת העסקים של כפר סבא ומובילת הקורס "ליגת האלופות" לעסקים.
מתנדבת בתכנית "הדור הבא" לקידום יזמים צעירים בכפר סבא ופעילה מאוד בעיר ובהנהגת ההורים, מובילת ערבי הרצאות בסגנון TED בכפר סבא. רחלי יזמה את פתיחת קורס הדירקטוריות בכפר סבא, ותורמת רבות לקידום נשים בעירה ובכלל. בעלת BA בניהול ותקשורת, בוגרת לימודי תעודה בפסיכולוגיה חיובית מהמרכז הבינתחומי, לימודי תעודה במכון אדלר ובוגרת קורס דירקטוריות בכיר במכללת יהל.
בת 46 מכפר סבא, נשואה ואימא ל 2+2 (הרחבות כשניפגש בקורס!)

ימית דהרי

מרצה ומלווה בתחום שיווק ופיתוח עסקי

מומחית בתחום שיווק ופיתוח עסקי, הנעת צוותים, הובלת שיתופי פעולה עסקיים ופתרונות יצירתיים לאתגרים עסקיים. בעלת ניסיון של כ- 20 שנה בתחום אסטרטגיה שיווקית ועסקית, מכירות, יזמות ופיתוח עסקי. מלווה ארגונים ועצמאיים, מרצה ויזמית. בנוסף, מתנדבת כחברת הנהלה ארצית של עמותת מאמאנט עולמי ויו"ר מאמאנט כפר סבא – ניהול והובלת ליגת מאמאנט, ניהול תקציב ועבודה שוטפת עם עיריית כפר סבא וגופים מסחריים נוספים. הובלת קמפיינים קהילתיים וחברתיים בעיר. מתנדבת בפורומים שונים- קבוצות ספורט כמרצה מנטלית לנערים, ניצוצות, פרויקט ארצי לקידום ויזמות לנערים ונערות מתבגרים, שותפה בפרויקט לא לאלימות במסגרת התאחדות לכדורגל.

סילבוס

| מחזור 2 |

איך להפוך למאסטר בעסק שלך?

9.9

מפגש ראשון | ניהול Data של לקוחות קיימים ופוטנציאלים

• חשיבות איסוף המידע על לקוחותינו ככלי מכירה ישיר
• אופן השימוש במידע שרות יוזם ולא רק מגיב
• נטיעת זרעים בתודעת הלקוח

16.9

מפגש שני | שימור לקוחות קבועים ומזדמנים

• כיצד יוצרים חווית לקוח?
• חיזוק וחיזור אחר לקוחותינו
• ניהול מערכת יחסים רציפה עם הלקוחות

23.9

מפגש שלישי | חיזוק החוסן המנטאלי שלך בעסק

• הסוד לניהול משא ומתן אפקטיבי
• כח מניע לחיזוק החוסן המנטאלי
• פעילות חוץ- כוחה של קבוצה

30.9

מפגש רביעי | פיתוח עסקי

• פיתוח חשיבה על ערוצים/קהלים להגדלת משפך הלקוחות שלך
• הרחבה ופיתוח שירותים חדשים
• פיתוח עסקי- איך עושים את זה?
• פגישה אישית של חצי שעה עם כל משתתף/ת (חוסן מנטאלי)

7.10

מפגש חמישי | יזמות קהילתית ועסקית ככח מניע לצמיחה והתפתחות

• הקשר בין יוזמות קהילתיות ועסקיות לבין צמיחת העסק
• יכולת לפתור אתגרים בסינרגיה משותפת
• קידום עסק פורמאלי באמצעות עסק בלתי פורמאלי
• סיכום

הבנתי, זה מתאים לי!

רוצה להירשם? או אולי להתייעץ?

עוד שאלות?

אנחנו כאן כדי לענות לכם

054-5660019

כל הזכויות שמורות ל״ליגת העל״ 2020

גלילה למעלה